19 Mart 2012 Pazartesi

Kraliçe Çankaya'ya Gelsin

Kraliçe Çankaya'ya Gelsin


PTT, TurkTelekom olduğundan beri, PKK'dan farkı kalmadı.

Reklamlarında bile “Başkanım” diye hitap ediyorlar.

Ne başkanı bu; telekom?

Aleyhlerinde bunca dava varken, hala tüm yıl akşam 7'den sabah 7'ye bedava diyor.

İşte burada düşüyor jeton.

Adam 'başkanım başkanım' derken, devletin başkanının ne hükümet, ne muhalefet olmadığını bizlere gösteriyor. Kurtlar Vadisi'ni çeken kadronun aynısı çekiyor olacak ki telekom reklamlarını, dizide de PKK militanları, üstlerine “başkanım” diye hitap ediyorlardı. Göze batmayacak gibi değil...

Kanunları, hukuku, hakları tümden hiçe sayarak, sağmal inek gibi sağarken Türkiye'yi, devletin başkanının aslında, telekom, finans ve benzeri dev şirketler olduğunu gözler önüne seriyor.

Bu devletin bir vatandaşı olarak, haberlerde artık siyasi parti haberlerini görmek istemiyorum.

Ben haberlerde, son 15 yıl içerisinde özelleştirilmiş, yeni açılmış  kurum ve kuruluşların gidişatlarını, firma politikalarını, kampanya belirleme süreçlerini, 4 defa 100 TL alışverişime 40 TL veren bonkörlüğün kaynağını izlemek istiyorum.

Ben Tv'de yalancı ekonomistleri, yalancı gündem yorumcularını da görmek istemiyorum.

“Arkadaş burası Türkiye, burada;

Sterlin : 2.94
Euro    : 2.44
Dolar  : 1.87 

...ediyorsa, burası asıl İngiltere'dir, burası asıl Avrupa'dır, burası asıl A.B.D.'dir diyecek kişileri izlemek istiyorum.

Çok düz bir mantık bu.

Bana sanayi devrimi falan demeyin, gelişim şu bu da demeyin.

Bir ülke bana parasını, benim paramın tam 3 katına satabiliyorsa, burada bir sorun var demektir.

Sorun yoksa da, Kraliçe, İngiltere'de romatizmalarını boşuna azdırıyor demektir.

İstikrar anlayışınız mı değişti bilemiyorum ama, bu gidişat beni çok fazla rahatsız ediyor.

Bankalar, telekom firmaları, TV kanalları, yalancı finans programları ve insanları.

Benim vizyonumda PKK bunların yanında sümüklü bir çocuk gibi kalıyor.

Bitiremediniz şu vasıfsız PKK oyununu.

Daha önceki yazılarımdan birinde dile getirmiştim.

PKK dediğiniz zaman, birçok “3 harfliyi de” işin içine katmalısınız.

İşte katmadığınız taktirde, her seçim dönemi birini seçtiğinizi sanarak sandığa gitmeye devam ettiğiniz taktirde, inanın bu günleriniz özleyeceğiniz günleriniz olacak.

Ya hu ey halk!

Bu kadar mı istikrarlısınız, nedir bu sessizlik?

Bu kadar mı çomak sokulmasın istediğiniz bir düzen yakaladınız da, bu iğrenç düzensizliğe istikrar deme yalanını sürdürebiliyorsunuz.

Görsel ve yazılı olarak, sizlere sunulan istisnasız her şey yalan.

Bu kadar mı inandırıcı geliyor?

Peki diyelim ki yalan değil ve ben bir paranoyağım.

Neden kraliçenizi Çankaya'da görmek için talepte bulunmuyorsunuz?


Bir dip öneri:

Fransa, Ermeni soykırımı yoktur demeyi yasakladıysa, biz de vardır demeyi yasaklayalım. Üstüne de hazmı arttırsın diye, Afrika soykırımı yoktur demeyi yasaklama kanunu ekleyelim.

Avrupa Birliği'nden sorumlu bakanlığı, çok sorumsuz bir bakanlık olarak görüyorum. Avrupa Birliği, parasını 2.44'ten giydiriyor bize.

Sayın Bakan, yanlış yere bakıyor olabilir misiniz?


Nurettin Yılmaz Koçak 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüş ve düşüncelerinizi küfür, hakaret içermeksizin iletebilirsiniz.