19 Mart 2012 Pazartesi

Öztwitter

Öztwitter



Suriye'deki olayları Beşar Esad'a bağlıyorlar ya, çok gülüyorum. Oysa yıllar önce Türkiye'ye ziyarete geldiklerinde, ben kendisini Recep Tayyip Erdoğan'dan ayıramamıştım. Eşi de oldukça moderndi.

Muhtıra emekliliğe dönüşmüş, kukla olmak istememişler falan. Hali hazırda kukla olanlar durumu böyle okumuşlar. Boşuna okumuşlar.

Yo hayır hayır, şu sıralarda olup bitenlerin, vicdani retçiliğe ve başkanlık sistemine zemin oluşturmakla hiç ilgisi yok. Destekli sallayın biraz. Ayıp oluyor.

İngiltere Başbakanı David Cameron'u tanımamış bir garson kız, kalk kendin al kahveni demiş. O da almış. MI-5'a iş çıktı bak.

Ahmet Davudoğlu, Norveçli Gizem'in cenazesinde çok duygulu anlar yaşamış. Kızın da en büyük hayali, Gazze'ye yardım götürebilmekmiş. Bak sen şu işe. Ya hu PKK'yı alenen destekleyen ülkede ne işin var 'Türk' kızı?

Hitler'i Tapınak Şövalye'leri yaratmış. O da Allah yarattı dememiş. Devam ettirmeyi unutmuşlar, İngiltere'yi zombi İngiliz Ülke'ye çeviren de onlar zaten. Kara kaşlı, kara gözlü, koca burunlu esmer İngiliz olur mu hiç?

Aryan ırkçılığı taklidi yaptılar ya Norveç'te. Breivik'in bir de yazılım şirketi varmış. Acayip büyümüş falan, tezek alıp bomba yapacak kadar da gelişmiş. Microsoft olmasın bu? Neden olmasın?

Tapınak Şövalyeleri hala çok aktiflermiş. Hiç durmuyorlarmış. Konu Apo'ya sorulmuş, o da “devletim bana yeni görevler verirse, yine başarıyla yerine getirmek isterim” demiş.

Neden karışıklıklar hep sömürülen ülkelerde? Sömürenler acaba doğru olanı mı yapıyor? Sanırım onlar hepimizden akıllılar.

Rockefeller ailesi, bahçeleri için genç bir çift zürafa getirtmişler. Akşam çaylarını içerlerken, onlar da etrafta dolaşıyorlarmış. Ne kadar barışçılar. Gıpta ediyorum.

Ülke vitrininde sahte isimle bulunan ajanların isimlerinin çok sırıttığını düşünüyorum. Bazılarını belirlerken hiç düşünmemişler, belli olur mu diye.

Abdurrahman Dilipak çok yaşlandı. 'Kemalizmin ortadan kaldırılmasına ben hayır demem' dedi canlı yayında. Bu lafla, Yılmaz Özdil'in 'Mutlu Öküz' yazısı arasında bir mentalite ortaklığı yok mu sizce de?

Monarşi yıkılırken, yerine başka bir monarşi koymak, demokrasi olmaz ki? Baştan kokmuş sanki...

Ramazan gerçekten çok farklı bir ay. Masonlar bile müslüman oluyor.

Golden Dawn deyince nedense aklıma Yeni Şafak geliyor.

Hitler'in Yahudilere duyduğu kini, Merkel Türklere duymuyor mu ki?

Askerlerimize kurşun atan densizlerin ağa babalarını ne zaman kovacaksınız bu ülkeden? Ya da ne zaman hepbirlikte terkedeceksiniz? Sabır da bir yere kadar değil mi?


Nurettin Yılmaz Koçak 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüş ve düşüncelerinizi küfür, hakaret içermeksizin iletebilirsiniz.